عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حادثه تروریستی شیراز را در راستای اقدام مشترک محور عبری، عربی و غربی در حمایت در جریان های تروریستی دانست.
کد خبر: ۱۳۸۴۸۰۰

شهریار حیدری در ارتباط با این موضوع به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: جریان های تکفیری و تروریستی همواره از سوی برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی حمایت های تبلیغاتی، رسانه ای و مالی می شوند و در تنش ها و اغتشاشاتی که در کشور شکل می گیرد آنها نقش اساسی و اصلی را دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره هدف داعش از انجام عملیات جنایتکارانه در حرم حضرت شاهچراغ تصریح کرد: آشوبگران و اغتشاشگرانی که در بروز تنش ها طی چند هفته اخیر نقش داشتند با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم نتوانستند به اهداف خود در تدوام ناآرامی در کشور برسند و از این رو نظام سلطه با استفاده ابزاری از گروهک داعش تلاش کرد تا با یک اقدام تروریستی کور به جریان های معاند و مخالف جمهوری اسلامی روحیه بدهد و به لحاظ روانی آنها را آماده برای اقدامات بعدی کند.

حیدری با اشاره به ضرورت حفظ وحدت مردم و مسئولان گفت: در چنین شرایطی بهترین روش مقابله، تمرکز بیشتر روی همبستگی و یکپارچگی ملت ایران و توجه به زیرساخت های امنیتی کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها